Våren och försommaren brukar vara en intensiv period av hög orderingång och mycket produktion som ska hinnas med att levereras till våra kunder innan vi stänger för sommarsemestern. Men mitt i det intensiva arbetet tar vi även en gemensam paus för sommarlunch för alla anställda på Modul. Med mycket skratt och fniss kunde 65 hungriga personer avnjuta en buffé av grillad lax, kyckling, fläskfilé, potatisgratäng och olika sallader samt jordgubbstårta och rabarberkaka som dessert.
Stort tack till alla på Modul för fina insatser.
Och stort tack till alla våra kunder och leverantörer för gott samarbete.
Vi kommer jobba intensivt ytterligare en tid, innan vi veckorna 28, 29, 30, 31 håller semesterstängt för vila och återhämtning.
Med förhoppning om soligt, varmt och skönt önskar vi alla fin sommar 2026.
